5/22/2004
افتتاحيه
ما دو نفريم من و اون . من خودم رو تا اونجا كه لازم باشه معرفي ميكنم . ولي اون رو نه .اگه دوست داشت خودش رو معرفي مي كنه . اما من : قدم 180، نسبتا لاغرم ولي نه از اون لاغرايي كه آدم وقتي مي بينشون دلش ميسوزه . قيافه ام قابل تحمله . سر و وضعم نسبتامرتبه. راستي يادم رفت بگم اسمم عليرضاست . اما ازاخلاقياتم بگم . هر وقت اول آشنايي با يه نفر مي خوام از اخلا قياتم بهش بگم اول از همه ميگم :خيلي مهربونم . زود ناراحت ميشم .زود عصباني ميشم. در بعضي موارد خيلي خجالتي ام . كتاب خوندن رو خيلي دوست دارم ولي خيلي كتاب نمي خونم چون تنبلم . بازم يادم رفت بگم كه 23 ساله ام .از سال 79 توي دانشگاه فردوسي ، مهندسي برق مي خونم .با اينكه درارتباط بر قرار كردن مشكل دارم ولي هميشه از آشنا شدن با آدمهاي جديد لذت ميبرم (روي كلمه ي آدم تاكيد مي كنم) . سعي ميكنم مغرور نباشم ولي دوستام ميگن كه هستم .خوب فكر ميكنم كافي باشه .اين وبلاگ رو درست كردم كه : 1 - اگه يه وقتي يه مطلب جالب ، يه حرف قشنگ ، يه جايي ديدم اينجا بنويسم كه 4 نفر ديگه هم بخونن و لذت ببرن . (چه آدم خوبي ام من ). 2- بعضي وقتا دلم ميگيره از خودم ، از آدمهاي دور و برم از زندگي وكسي نيست كه باهش درد دل كنم در نتيجه مجبورم به كاغذ حرفام رو بگم.3-دوستان جديد پيدا كنم.از اونجايي كه آدم تنبلي هستم به خاطر اينكه به روز كردن اينجا خيلي طول نكشه و از طرفي مطالب نوشته شده متنوع باشه تصميم گرفتيم دو نفري بنويسيم . البته اون از من خيلي قشنگ تر مينويسه. خوب ديگه چيزي براي گفتن ندارم
1 Comments:
Blogger One of Many said...
سلام / مبارکه! / امیدوارم همیشه بنویسی و صادقانه / اینو در نظر داشته باش که با وبلاگ نویسی هم خودتو یه جورایی به وبلاگ معتاد می کنی و هم یک عده رو به نوشته هات ، پس سعی کن به تعهدی که ایجاد می کنی پایبند باشی / برای دوست يابی و ديده شدن وبلاگت هم سعی کن با آدرس اينجا کامنت بذاری و جاهايي که برای ثبت نام اسامی وبلاگها وجود داره وبلاگتو ثبت کنی و همچنين لينک ردو بدل کنی / موفق باشی