5/24/2004
مقدمه اشنایی با نفر دوم
سلام
من همون نفر دومم
حتما تا حالا دختر یا بسر بودنمو که حدس زدید؟(فقط یکمiq
می خواد)برای اینکه بیشتر با هم اشنابشیم هم توصیه می کنم فقط نوشته های منو هر وقط وقت کردید بخونید.اون وقت خودتون در مورد من نظر بدیدو خصوصیات اخلاقی ام رو تشریح کنیدو حتی می تونید در موردخصوصیات ظاهری ام هم نظر بدید.( به نزدیکترین و بهترین نظر جایزه نفیسی تعلق می گیرد!!)من هم مثل علیرضا گاهگاهی می نویسم برای خودم برای اون و برای خیلی های دیگه . شاید دلیل اصلی من از نوشتن اینه که نوشته ها خیلی بی پروا تراند .حرفهایی که زبان از گفتنش عاجزه می شه با قدرت قلم بیان کرد . همیشه قشنگترین نوشته ها اونایی اند که برای هیچ کس می نویسیم. چون فقط اون موقع دل خودمونه که مخاطب و دل به دل هیچ وقت دروغ نمی گه. نوشته ها می تونه خواننده رو بالا وبالا تا عرش اسمون ببره ویا می تونه پایین پایین تا قعر زمین ببره. پس وقتی خواستید برای کسی بنویسید ببینید می خواید اونو تا کجا ببرید (وشاید به کجا ببرید)واونوقت بدون هیچ مکثی بنویسید. ایمان داشته باشید که حرفی که از دل بر ایید بر دل نشیند.فکر می کنم برای اشنایی اول کافی باشه.منتظر نوشته های من باشید و منم منتظر نظر شما هستم.
مواظب خودتون(دل پاکتون قلب بی ریایتون و صداقت نگاهتون و جسارت کلامتون)باشید. ( نفر دوم)
2 Comments:
Blogger One of Many said...
سلام به نفر دوم / یه سوال: کسی که برای هیچ کس می نویسه چرا اینقدر نظر ديگران براش مهمه؟ / من با قسمت اول (برای هيچ کس نوشتن) مشکلی ندارم اما به عنوان يک بلاگر با تجربه با به دنبال نظر ديگران بودن چرا / دليلش رو هم الآن نمی گم خودت چندماه ديگه که حسابی بلاگر شدی متوجه خواهی شد / اين سيستم نظرخواهی شما هم تنها به بلاگر ها اجاژه کامنت گذاشتن می ده و اگه می خواين سيستمی عمومی داشته باشين بايد اقدامات اضافه تری کرد (که من در صورت درخواست عليرضا به ش مشاوره خواهم داد!) / موفق باشی و به جمع ما بلاگرها خوش اومدی

Blogger عليرضا said...
سلام،من بعضی از غلطهای املاییت رو درست کردم ولی هنوز داره اگه حال داشتی درستشون کن. راستی تبریک میگم ورودت رو به وبلاگ و خیلی ممنونم از اینکه قبول کردی اینجا بنویسی.