6/02/2004
عیدی سال نو
داریم کم کم به پایان فصل بهار نزدیک میشیم.میخوام از آغاز بهار امسال براتون بنویسم.ازعیدی گرفتن موقع سال تحویل.شما حتما تا حالا عیدی گرفتید!؟ نمی دونم عیدی شما هم از جنس عیدی که من امسال از خدا گرفتم بوده یا نه؟امسال موقع عید با اومدن فصل بهار خدا بذر عشق یک گل زیبارو تو دل من کاشت. گلی که با همون گلهای بهار تو دل من جونه زد و با همون هاهم رشد کرد و حالا با گذشت بیش از3ماه از آغاز آشناییمون نمام وجودم رو عطر نفسهاش پر کرده.می خوام براتون یکم توصیفش کنم . می دونم شاید خوشش نیاد ولی دلم می خواد شما هم بدونید من چه گلی عیدی گرفتم.گاهی اونقدر آروم و معصومه که می تونه به شما هم آرامش شو منتقل کنه . اینجور لحظه ها عمق نگاهش رو با هیچ متراژو مقیاسی نمی تونید اندازه بگیرید . اونقدر قشنگ و با معنی نگاه می کنه که می تونه سنگ رو هم با نگاهش آب کنه .گاهی اوقاتم اونقدر شادو سرحاله که با نگاه کردن به چشماش تمام غصه هام از یادم می ره .وقتی لبخند میزنه من با هر لبخندش یک دنیا می خندم .صدای قشنگی داره خصوصا وقتی اروم برام شعر می خونه .اگه یک بار باهش هم صحبت بشید خیلی زود میفهمید که آدم خیلی منطقی و منظمیه(بر عکس من!) خیلی شمرده و شیرین حرف می زنه .مسائل رو اونقدر قشنگ تفسیر می کنه که گاهی دلم می خواد در هر موردی نظرشو بپرسم.خیلی قشنگ خط می نویسه(شاید باید از خطش خیلی زود تر از اینها تعریف می کردم)وقتی قلم یا خودکارو دستش می گیره و آروم و با تمرکز می نویسه دلم می خواد فقط نگاهش کنم که با چه ظرافت و دقتی می نویسه.دیگه هیچی از خطش نمی گم چون می دونم واقعا هر چی بگم کم گفتم . خیلی خوش تیپ و خوش لباسه.معمولا رنگای روشن می پوشه ولی رنگهای تیره هم خیلی بهش می یاد(خصوصا صورمه ای یا آبی پر رنگ).دست و دلبازو مهربونه . دلسوزه و یکم هم حساس . تو مشکلات هیچ وقت نزدیکانشو تنها نمیذاره . می تونه براتون بهترین دوست و همراه باشه فقط اگه باهاش دوست شدید این یادتون باشه که هیچ وقت سعی نکنید آزادیهاشو محدود کنید چون این تنها چیزییه که فکر می کنم می تونه خیلی عصبانی و ناراحتش کنه. هنوز خیلی حرفها هست که می تونم در موردش بهتون بگم ولی پیشنهاد می کنم خودتون از نزدیک باهاش آشنا بشید مطمئن باشید از همصحبتی با اون پشیمون نمی شید. اینها رو هم گفتم که شما هم بدونید که گل من چه رنگ و بویی داره.
راستی شما امسال موقع سال تحویل از خدا چی عیدی گرفتید؟