9/02/2004
بله درسته بعضی از تفاوتها یی که بین زنها و مردها وجود داره موجب میشه که بیشتر به سمت همدیگه جلب بشن و از بودن با هم بیشتر لذت ببرن . مثال میزنم :
مردها قوی اند و زنها از اینکه به یه مرد قوی تکیه کنن و اون حمایتشون کنه لذت میبرن و از اون طرف زنها ظریف و حساسند و مردها لذت میبرن از اینکه با این جنس لطیف و حساس برخورد داشته باشند و اون براشون ناز کنه واینا نازشو بکشن . اینا همش درست ولی من نمی دونم چرا بعضی از تفاوتها بین مردها و زنها هست که نه تنها اونا رو به هم نزدیک نمی کنه بلکه موجب میشه هیچکدوم از مصاحبت و نزدیکی با همدیگه لذت نبرن .مثال میزنم باز : زنها دوست دارن حرف بزنن و خیلی هم موضوعش براشون مهم نیست ، حتی بعضی وقتا مهم نیست که طرف مقابل خیلی با دقت به حرفشون گوش بده ،همینکه فقط بهشون نگاه کنه کافیه و اگه گاهی اوقات سرش رو هم به نشانه تایید تکون بده که میشه نورعلی(الا) نور . یعنی ولشون کنی از صبح تا شب یه ریز برات حرف میزنن . حالا مردها . نسبت به زنها که بخوای در نظر بگیری ، مردها اصلا حرف نمی زنن . تازه وقتی هم که حرف میزنن دوست دارن طرف مقابلشون شیش دنگ حواسش به حرفای اینا باشه . مردها معمولا درد دل نمیکنن ، وقتی حرف میزنن یا خبری و پیامی رو میخوان برسونن یا موضوع خاصی رو میخوان مطرح کنن . در نتیجه دوست دارن زنها هم یا حرف نزنن یا اگه حرف میزنن ، هدفمند باشه ونتیجه ای داشته باشه که نود درصد اوقات این طور نیست .از اون طرف مردها چون کمتر حرف میزنن ، زنها فکر میکنن که آقا یه مشکلی داره و..........
این مشکلات کسانیه که ازدواج کردن، اما مجرد ها مشکلشون حاد تره . حالا میگم چرا .
دخترا از وقتی که به سن بلوغ میرسن تا وقتی که ازدواج میکنن وحتی یه مدت بعد از ازدواج(بستگی به ضریب هوشی شون داره ) به فکر عشق و مهر و محبت اند واز اون طرف پسرا ، از وقتی که به سن لوغ میرسن تا وقتی که توانایی داشته باشن به فکر ... اند و بعد از اینکه این نیاز شون رفع شد ، قضیه عشق و عاشقی هم که باشه بد نیست . یا در بهترین حالت اینه که این دو تا رو در کنار هم میخوان . هر کس که بگه من این طوری نیستم و به این جور چیزا فکر نمیکنم دروغ میگه ، دروغ محض . مگه اینکه یه مشکلی داشته باشه . حالا جالبه که دخترا ، همون مهر و محبت براشون کافیه و دیگه به هیچی احتیاج ندارن . واین تفاوت بزرگ بین دخترا وپسرا مشکلاتی روبوجود میاره که اون سرش ناپیداست . و این وسط معمولا این دختران که ضرر میکنن .
پیام اخلاقی :
آی دخترا مواظب باشین گول نخورین .