8/05/2005


با دیدن این برگه چند تا سوال برام پیش اومد، ممنون می شم اگه کسی جواب این سوالات رو به من بگه.
- صدور کارت معافیت چه ربطی به وزارت اقتصاد و دارایی داره؟
- تایپ کردن قسمت شماره ی (3) چقدر زمان نیاز داره؟وآیا یه نفر خوش خط تر از این پیدا نمی شده؟ باید این رو بگم که اونا(نظام وظیفه ی عمومی) هر برگه ای رو که می خواستن برای ما ( متقاضیان معافیت) استفاده کنن، ما باید دو تا کپی از برگه می گرفتیم، یکی رو خودشون بر می داشتن و دیگری رو به ما می دادن. پس این برگه ها از قبل آماده نشده بود.
-داشتن ریش پرفسوری با چه چیزی منافات داره؟ با اسلام؟ با جمهوری اسلامی؟(ریشهای نازنینم رو از دست دادم)
- ریش شخصی یعنی چی؟

سوالات جانبی:
- مگه چه بلایی به سر این نظامی ها میارن که اینا اینقدر عقده ایند؟
- چرا با مراجعین مثل گوسفند بر خورد می کنن؟ (بدترین نهاد دولتی از نظر طرز برخورد با ارباب رجوع، تا جایی که من اطلاع دارم، همین حوزه ی نظام وظیفه است.)
- چرا فساد مالی (رشوه خواری) در بین نظامیان بیداد میکنه؟

پ.ن. هر وقت که می رفتم نظام وظیفه، تا یکی دو ساعت بعد از برگشتن، دیپرس بودم. وقتی می بینی یه آدمی که به زور دیپلم داره باهت این جوری حرف میزنه و هر چی رو که می خواد بهت بده، پرت میکنه جلوت و تو مجبوری که تحمل کنی، حالت از خودت و مملکتت و شرایطی که در اون به سر می بری به هم می خوره. ولی با همه ی این تفاسیر بالاخره تموم شد. این گل ناز و قشنگ هم به عنوان شیرینی و این که نشون بدم من پوست کلفت تر از این حرفام،تقدیم به شما.