11/10/2005
فراخوان
راستش من به قصد آشنا شدن با وبلاگرهای مشهدی رفتم سر قرار و البته اگه کاری هم می تونستم برای ‏برگزاری نمایشگاه انجام بدم، خوشحال می شدم. بعضی از وبلاگرها مثل پسر شجاع و متهم و اسکیزو رو ‏می شناختم . بعضی ها رو فقط وبلاگهاشون رو می شناختم، مثل ارتفاع صفر و مسواک( مرحوم ) و سورئالیست ( مرحوم ) و تیگلاط. بقیه هم که نه خودشون رو می شناختم و نه وبلاگهاشون رو، مثل پروفوسور و ‏حاج امیر. ‏

قضیه اینه که یه سالن( منظورم یه غرفه نیست ها! یه سالن) از نمایشگاه الیست امسال با تلاش این آقا برای ‏وبلاگرهای مشهدی در نظر گرفته شده و این آقا مسئولیت برگزاری برنامه های مختلف رو طی 4 روز ‏برگزاری نمایشگاه (9 تا13 آذرماه) به عهده گرفته ( که به نظر میاد بد جور زیرش مونده) و از تمام ‏وبلاگرهای مشهدی ( کسانی که در مشهد می نویسن) دعوت کرده که همکاری کنن. حالا هر که دارد هوس ‏کربوبلا بسم ا... ( بی منظور). به نظر من اگه هیچ کمکی نمی تونید بکنید، حداقل این لوگوی درپیت رو تا ‏زمان برگزاری نمایشگاه، بچسبونید یه گوشه ی وبلاگتون( ترجیحا جایی که دیده نشه، چون خیلی بی ریخته) ‏و با این کار خداپسندانه به هر چه معروف تر شدن خود و بقیه ی مشهدی های عزیزکه خیلی هم کارشون ‏درسته، کمک کنین. ‏






<p align="center"><EMBED
src=https://www.sharemation.com/rira/logo.swf?uniq=-qrcwg8
width=130 height=50 bgcolor="" quality="high"></a>


خلاصه اینکه جلسه بدی نبود. تصمیم بر این شد که ... چرا من بگم خودتون برین بخونین و اگه اینقدر فلان ‏جاتون فراخه که حوصله ندارین بخونین، همون بهتر که از برنامه ها خبر نداشته باشین. ‏
‏ ‏